Нормативно-правове забезпечення, що регламентує роботу зі зверненнями громадян
1. Закон України «Про звернення громадян», 1996 (зі змінами)
2. Указ Президента України від 07.02.08 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»
3. Наказ Міністерства освіти і науки України від 06.03.2008 № 158 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008».
4.Розпорядження Київської обласної державної адміністрації від 19.02.2008 № 142 «Про організацію виконання в Київській області Указу Президента України від 07 лютого 2008 року № 109/2008»
5. Постанова Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 №630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».
6.Розпорядження Броварської районної державної адміністрації від 27.06.2019 № 265 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в апараті, управліннях та інших структурних підрозділах Броварської районної державної адміністрації"
Додатки до Інструкції
Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Київської обласної державної адміністрації
Графік прийому громадян працівниками відділу освіти
№ п/п | ПІП | Посада | День і час прийому | № телефона |
---|---|---|---|---|
1. | Начальник відділу | Середа | 5-41-92 | |
2. | Коваль Олена Олексіївна | Головний спеціаліст | Понеділок 11.00-12.00 П`ятниця 14.00-15.00 | 4-06-19 |
Коментарi